«مسابقه» توضیحات، امتیازات و مراحل

!برای شرکت در مسابقه ی وبسایت مای ویو، ابتدا باید ثبت نام کنید و وارد سایت شوید!

مسابقه دارای سه بخش امتیاز، دستاورد و سطح می باشد که به شرح زیر است:

امتیاز:

کاربران سایت به صورت روزانه و هفتگی امتیاز دریافت می کنند! که شرایط آن در قسمت نحوه دریافت امتیاز قابل مشاهده است.

هر چقدر امتیازات شما بیشتر باشد در سطوح بالاتر راحت تر می توانید مراحل را پشت سر بگذارید! همچنین برخی از قفل های سایت را می توانید با استفاده از امتیاز، باز کنید!

در صورت نیاز می توانید از برگه ی خرید امتیاز، بسته ی امتیازی مورد نیاز خود را انتخاب کنید! و با استفاده از هر کارت بانکی عضو شتاب، با انتخاب یکی از درگاه های پرداخت، به راحتی امتیاز بخرید!

یادتان باشد که امتیازات شما نقش کلیدی را در پیروزیتان در مسابقات ایفا می کند!

امتیاز!

دستاورد:

پس از اطلاع از شرایط امتیازات، با مراجعه به بخش دستاورد ها و مقام ها، از مراحل مطلع شوید. مسابقه به کسب امتیاز تنها خلاصه نمی شود!

هر دستاورد، طی چند مرحله به دست می آید! که به صورت لیست کشویی در زیر نام آن توضیح داده شده است! همچنین هر مقام یک آیکون مخصوص به خود دارد!

شما می توانید دستاورد هایی که تا کنون بدست آورده ای را از قسمت پروفایل خود مشاهده کنید! با ورود به پروفایل روی تب دستاورد کلیک کنید. مراحل طی شده یک خط روی آن ها کشیده شده است. (در برخی شرایط امکان بازکردن دستاورد، با خرج کردن مقداری امتیاز، فراهم خواهد شد!)

دستاورد!

سطح:

حال که با امتیازات و دستاوردها آشنا شدید، می توانید سطح خود را بالا ببرید! هر کاربر در چند نوع سطح طبقه بندی می شود، برای مثال سطوح کاربری که سطح بندی اصلی حساب می شود و کارهای عمومی در وبسایت مای ویو، به این بخش تعلق دارد. فعالیت شما در مای ویو تعیین کننده ی سطح شما خواهد بود. برای مثال کاربر سطح صفر، تنها کافی است که در وبسایت ثبت نام کند! کاربر سطح یک، با مطالعه ی چند صفحه برای آشنایی ابتدایی با سایت، به کاربر سطح دو ارتقا می یابد! و همچنین سطوح مختلف دیگر نیز به همین روال پیش می رود.

سطوح کاربری به سه سطح ابتدایی، میانی و پیشرفته طبقه بندی می شوند! علاوه بر تعداد فعالیت ها که افزوده می شود، انواع فعالیت ها نیز در هر سطح اضافه خواهد شد! برای مثال برای رفتن از یک سطح به سطح دیگر باید مقدار مشخصی لایک در سایت داشته باشید! اما برای افزایش بیشتر سطح خود نیاز دارید علاوه بر لایک، نظر هم بگذارید! در چند آزمون و نظر سنجی هم شرکت کنید و همچنین فعالیت های متفاوت بیشتر در سطح های بالاتر!

سطح!


میپرسم!اگر سوالی دارید، راحت باشید، بپرسید!