چند نکته درباره فیلم Raising Helen 2004

چند نکته درباره فیلم Raising Helen (2004)

چند نکته درباره فیلم Raising Helen (2004)

چند نکته درباره فیلم Raising Helen 2004: 

۲ ستاره

فیلم Raising Helen یا بزرگ کردن هلن! خوب شروع شد. یکم با پیاز داغ زیاد البته! همچین سکانس ابتدایی برای معرفی یک سوپر استار به شدت معروف شاید خیلی فیلم را جذاب کنه! ولی نه همچین فیلمی… نه همچین بازیگری!

همه چیز جذب کننده بود تا اینکه یهو اوضاع بهم ریخت! شبیه کارتون های دیزنی شد. زارتی پدر مادر میمیرن! از اینجا به بعد فیلم کند و گم پیش میرفت. دیگه خسته کننده شد!

همه میدونیم آخر فیلم قراره چطوری تموم بشه ولی خب زیادی داره کشش میده!

خلاصه موضوع فیلم Raising Helen :

کلا موضوع راجب مادر شدنه و انتخاب زندگی مجردی یا انتخاب زندگی متاهلی! اونم نه صرفا همسر بودن بلکه مادر بودن! مادر سه تا بچه! یه زندگی مملو از بچه داری. این مشکل افزایش جمعیت ما را، اون ها ده سال پیش داشتند! بهتر بود اگه اون موقع ها احساس خطر می کردیم و درس می گرفتیم.

عیب و ایراد:

بازیگر ها قانع کننده نیستند و زیاد دکور فیلم چنگی به دل نمیزنه! مثلا موهای دختره با اینکه کلی سرش شلوغه ولی همیشه در یک حالت و فرم قرار گرفته! فر موهاش طبیعی نیست پس باید به زور باور کنیم که هر روز موهاش این شکلی در میاد!

ژانر فیلم کمدیه بعد تمام مدت داره اهنگ غمگین میزنه! و به در و دیوار نگاه میکنه تا مثلا بگه خیلی زندگی بدون بچه خیط و خالیه!

ولی جالبه بدونید این طبیعت انسان هاست که به چیزی که ندارند فکر می کنند! کسی که بچه داره مدام با خودش میگه یه روزی میرسه همشونو رد میکنم و دیگه زندگی میکنم! اگه میتونست با پاک کن بچه هاشو پاک میکرد پس اگر بچه ندارید! چیز زیادی را از دست ندادید!

توجه:

«هیچوقت گول تحمیل فیلم ها را نخورید!» اینکه کارگردان به زور آهنگ و صحنه و بازی با احساسات! بخواد ایده ای مزخرف و بی منطق را به شما غالب کنه!

در ضمن اسم فیلم بزرگ کردن هلن هست..! پس از همون ابتدا مشخص بود بچه ها به این علت به هلن سپرده شدند، چون هدف تربیت کردن هلن! از یک زن شلخته به یک مادر سلیطه است!

نکته:

برخلاف چیزی که در فیلم صحیح نشون داده میشه!! هیچوقت جلوی جمع یک نوجوان را تحقیر نکنید! و اعتمادش را از بین نبرید. چون هرگز از زندگیش پاک نمیشه! و فردا نمیاد بگه ببخشید من اشتباه میکردم!

توصیه میکنم اگر به دیدن فیلم های غلیظ ایرانی و هندی (خانوادگی) عادت دارید!! این فیلم را هم ببینید و از لحظه لحظه ی مزخرفش لذت ببرید! در غیر این صورت اصلا وقتتون را تلف نکنید.

توصیه می کنم نبینید!
  • یک سوال: به نظر شما تا چه حد بچه ها در زندگی و آرامش موثر هستند؟!

 

جلب توجه

واقعا چیزی نداشت که جالب توجه باشه!

موضوع و محتوا

موضوع مادر بودن مناسب هست ولی حق قضاوت نداشت!

فیلمنامه

به دلیل اینکه ایده را میخواست در سر بیننده فرو کنه! اصلا قابل قبول نیست

موسیقی

صدا و موسیقی افتضاح! مدام میخواست با زدن موسیقی کلیشه ای حس صحنه منتقل بشه!

صحنه پردازی

خوب نبود!

فیلمبرداری

برای یک فیلم خانوادگی مناسب بود.

شخصیت

این که واقعا مسخره بود!

بازیگران

غیر قابل باور!

کارگردانی

درشو بذار!

پایان عالی

برای خاله زنک ها بسیار هم عالی بود! حیف اینجا یک بررسی آدم واره!

مای ویو

matin

matin

A goal should scare you a little, and excite you A LOT! Joe Vitale اگر نظرات متفاوتی داریم.. به دل نگیرید! نظرات خودتون را بیان کنید. تا فرق موضوعات عمیق، باهر چیز پست، مشخص میشه.

مطالب مرتبط

۲ دیدگاه‌

  1. گفت:

    با این وجود رغبتی برای دیدن این فیلم نمیمونه :))))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *