فیلم Raise Your Voice 2004 تخیلی یا واقعیت!؟

فیلم Raise Your Voice 2004

فیلم Raise Your Voice 2004

فیلم Raise Your Voice 2004:

۶ ستاره

مقدمه:

فیلم Raise Your Voice 2004 یا همان صدای خود را بلند کنید! یک فیلم ساده و خودمانی است در ژانر خانوادگی موزیکال! به دور از تمام افکت های سینمایی! بازیگر نقش اول فیلم، Hilary Duff هیلاری داف، یک خواننده ی واقعی هست! و این فیلم هم در رابطه با یک دختر با صدای خوب و علاقه به خوانندگی است! که بر خلاف شرایط بدی که داره، به دنبال آرزوی خودش که خوانندگی هست میره! پس یکم احساس واقعی بودن به فیلم اضافه میشه! حالا چرا موسیقی؟ چون اکثر شرکت های موسیقی با اضافه شدن یک خواننده به لیست خواننده هاشون، کلی سود به جیب میزنند! پس لطفا بعد از دیدن این فیلم ها، همه نرید خواننده بشید! خوانندگی و موسیقی در این فیلم میتونه بسط داده بشه به انواع آرزوها!

توضیحات:

اولین نکته ای که باید بهش دقت کنید لحظه ی آخر فیلم هست! ترسا بورسیه ی تحصیلی را دریافت نمی کند ولی همچنان خوشحاله! پس صرفا اگر در یک مرحله پیروز نشدید ولی دنبال آرزوی خودتون رفتید! یعنی همیشه مقاطع دیگه ای هست که به موفقیت در اون ها دست پیدا کنید! زود ناامید نشید و زندگی خودتون را داشته باشید!

نگذارید زندگی دیگران زندگی شما را تحت تاثیر قرار بده! طرف برادرش مرده، یه طورایی هم تقصیر این بوده و پدرش هم مخالفه! و با همه ی مشکلاتی که توی کلاس ها براش پیش میاد ولی باز با نگاه دور اندیشانه ای به سمت علاقه اش پیش میره!

فیلم دیگه زیاد معنا مفهومی نداره و تقریبا به همین چیز ها خلاصه میشه!

فیلم Raise Your Voice 2004 تخیلی یا واقعیت؟:

از این جهت پرسش واقعی یا تخیلی مطرح شد! که آیا رفتن دنبال آمال و آرزوهای ما همانطور که در این فیلم ذکر شد، محقق خواهد شد؟! یا که با یک سر افکندگی و پشیمانی روبرو خواهیم شد؟

وقتی خواستید دنبال آرزوهاتون برید لطفا چندتا نکته ی زیر را برای جلوگیری از پشیمانی و شکست، حتما در نظر داشته باشید:

موارد پیگیری آرزوهایمان:

  1. آیا واقعا استعداد دارید؟ (اگر مادر و پدر شما از شما تعریف می کنند، دلیل بر استعداد نیست! تقریبا تمام مادر پدر ها از فرزندانشون تعریف می کنند! پس قضاوت نزدیکان را پای حساب استعداد نگذارید و صرفا به عنوان حمایت و پشتیبانی باید بهش بها بدید!)
  2. آیا واقعا به این موضوع علاقه دارید؟ (گاهی آرزوهای ما از جای دیگری می آیند و به نحوی به ما دیکته شده اند! ببینید اگر روی قوطی شیرینی نوشته بهار زندگی را با فرزندان بیشتر گلستان کنید! و شما مدتی هست علاقه به فرزند پیدا کردید! یعنی آرزوی بچه دار شدن شما کاملا پوچ هست! اگر خانواده شما از شما انتظار دارند که دکتر شوید چون فقط دکتر ها در کشور ما موفق محسوب می شوند! پس آرزوی شما برای دکتر شدن زیر سوال میره!)
  3. آیا حاضر هستید برای آرزوی خود، فدا کاری هم بکنید؟ (هیچ آرزویی بدون فداکاری نیست! دنیا طوری طراحی شده که اگر تمرکز روی موضوعی بگذارید، موضوعات دیگر قربانی می شوند! شما نمی توانید هم پرفسور شوید هم قهرمان رشته ی ورزشی در سطح جهانی! مگر اینکه استعداد شما بی اندازه زیاد باشد و باز هم تمرکز شما در دو رشته باعث می شه که یکی از رشته ها دچار کمبود بشه! در کل هیچوقت نباید پشیمان شوید!)
  4. آیا شرایط رسیدن به آرزو هست؟ (لزوما اگر سه مورد اول محقق شد، دلیل نمیشه حتما به آرزوی خود برسید! گاهی وقت ها شرایط نمیذاره شما صد در صد به خواسته ی خودتون برسید! پس همیشه در نظر داشته باشید! احتمالش هست شرایط غیر قابل تغییر باشه! مثلا برای رسیدن به شخصی بی نهایت تلاش می کنید! ولی اون شخص از دنیا میره! خب نه میشه گفت شما نباید تلاش می کردید! نه میشه گفت که اگر تلاش کنید حتما به آرزوتون میرسید!)

توصیه می کنم ببینید!

پایان

  • یک سوال: شما به دنبال آرزوی خود رفته اید؟ چرا؟

 

جلب توجه

شاید چون ساده است جلب توجه کرد!

موضوع و محتوا

موضوعش خوبه ولی خیلی هم پر محتوا نیست!

فیلمنامه

خوب تر میتونست باشه!

موسیقی

موسیقی ها خوب هست!

صحنه پردازی

صحنه ها خیلی نرماله!

فیلمبرداری

درکل خوب بود!

شخصیت

شخصیت ها عمیق نیستند! ولی انتخاب بازیگرش خوبه!

بازیگران

بازیگراش خوب بازی نمی کنند!

کارگردانی

خوب نبود

پایان عالی

پایانش چون کلیشه نبود خوب بود! نقش اول پیروز نشد!

مای ویو

matin

matin

A goal should scare you a little, and excite you A LOT! Joe Vitale اگر نظرات متفاوتی داریم.. به دل نگیرید! نظرات خودتون را بیان کنید. تا فرق موضوعات عمیق، باهر چیز پست، مشخص میشه.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *