نقد و بررسی فیلم Garfield 2004 داغ تر از همیشه!

نقد و بررسی فیلم Garfield 2004 داغ تر از همیشه!

نقد و بررسی فیلم Garfield 2004 داغ تر از همیشه!

فیلم Garfield 2004:

۰ ستاره

مقدمه:

این فیلم تا ماتحتش انگلیسی هست! یک کارگردان زاغارت انگلیسی داره و موضوعش طبق معمول انگلیسی هست! قبل از هر چیز این نکته ی بسیار مهم را بگم: انگلیسی ها داستان های تکراری را بارها و بارها بازگو می کنند! جک و لوبیای سحر آشغالش! شرلوک چلمن! جیمز باند مسخره! و همه ی ماجراهای پوچ و چرت و پرتشون که حتی یک بار هم قشنگ نیست! و بارها و بارها تکرارش میکنند و هی از روش فیلم های دیگه میسازند! این انیمیشن هم یک چرت دیگه از همین روند هست! بدترین قسمتش اینه که بازیگر معروف Bill Murray بیل موری صداپیشگی این گربه ی بیریخت را بر عهده داشته! ژانرش هم کله باباش کمدی خانوادگی هست!

توضیحات:

فیلم اوج خلاقیتش این بوده ماجرای مزخرفات انگلیسی بودنشو به جای آمریکایی ها جا بزنه! و عینک ری بن به چشم این گوساله زدند! و به خیال خودشون که همیشه همین رفتار را میکنند! انگار که فیلم را برای امریکایی ها ساختند و به اسم ساخت امریکا هم تمومش می کنند! و همین که از یک داستان امریکایی استفاده کنند و عکس همبرگر بذارن دیگه حس میکنن کافیه! البته همیشه سریع به سراغ سرزمین خودشون میرن و در قسمت دوم این فیلم خواهیم دید!

نکات منفی تر فیلم Garfield 2004:

فیلم Garfield 2004 یک کارتون به شدت مسخره بر اساس ماجرای مسخره و تکرای افکار پوک یک انگلیسی هست! تموم شد رفت خیلی خنک و چرت و پرت و پلاس! اصلا بامزه نیست! اصلا قشنگ نیست اصلا جالب نیست! هیچ چیز خوبی نداره شخصیتش چرته تیکه هاش مسخره است و کلا جذابیتی نداره! در مورد انگلیسی ها بگم که! وقتی چیزی مربوط به خودشون باشه به شدت طرفداریشو میکنن! هر آشغالی باشه! چه ادیسون حقه باز باشه چه شکسپیر دغل باز! بر خلاف ما ایرانی ها که فقط تو سر همه چیز خودمون میزنیم!

توصیه می کنم نبینید!

پایان

  • یک سوال: شما سوالی به ذهنتون میرسه؟

جلب توجه

واقعا توقع دارین ستاره هم دریافت کنه؟!

موضوع و محتوا

موضوع مزخرف همیشگی!

فیلمنامه

خیلی چرت!

موسیقی

صدا ها آشغالی!

صحنه پردازی

فقط حضور این جانور حال به هم زن همه صحنه را به گند کشیده!

فیلمبرداری

بد!

شخصیت

شخصیت در حد مردشور هم نیست!

بازیگران

همه چرت!

کارگردانی

بی معنی!

پایان عالی

مرگ سینما!

مای ویو

matin

matin

A goal should scare you a little, and excite you A LOT! Joe Vitale اگر نظرات متفاوتی داریم.. به دل نگیرید! نظرات خودتون را بیان کنید. تا فرق موضوعات عمیق، باهر چیز پست، مشخص میشه.

مطالب مرتبط

۲ دیدگاه‌

  1. شایان گفت:

    چرا اینقدر بدت میاد از گارفیلد؟ 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *